Ця історія святкова - про новорічні прикраси і гарний настрій. Цього разу я знову звернулася до однієї з улюблених технік - зворотнього декупажу на склі.
В майстер-класі буде продемонстровано, як банальна скляна тарілка перетворилася на чарівний годинник, який відраховує час в очікуванні дива!
(до речі, ім'я годиннику подарувала пісня "Santa Claus Is Coming To Town" в чудовому виконанні гурту Пікардійська Терція; можна подивитись тут: https://www.youtube.com/watch?v=AniWMQCwYvY). Для фото також позували мій Тільда- Санта зі своїм оленем
Тепер поговоримо про декупаж на склі.
При декоруванні предметів з непрозорих матеріалів картинки наносять на зовнішню поверхню; це техніка прямого декупажу. На склі, в залежності від бажаного ефекту та призначення предмету, можливе нанесення зображення як з лицьового, так і зі зворотнього боку. Цей годинник створено якраз у техніці зворотнього декупажу.
При прямому декупажі ми спочатку зафарбовуємо чи у інший спосіб готуємо фон, потім клеїмо зображення, потім створюємо додаткові ефекти - підмальовку, кракелюр та інш.
А в зворотньому декупажі - все навпаки! Спочатку будемо клеїти картинки, а потім створювати фон.
В цій роботі були використані наступні техніки:
1. Зворотнього декупажу на склі
2. Підмальовка зображення та кракелюр
МК
НЕ МІСТИТЬ ОПИСУ базових технік, таких як змішування і нанесення фарб,
підготовка та фінішна обробка поверні, але з ними можна
ознайомитися в статтях і МК на ресурсі: http://dcpg.ru/mclasses/
Цей
МК не є абсолютно авторитетним і єдиним можливо
правильним джерелом інформації з
питань декупажу. Все, що показано є результатом власного практичного
досвіду, але завжди можливі альтернативні способи досягнення аналогічних
ефектів.
МК є моєю інтелектуальною власністю. В разі перепосту матеріалу - прошу давати пряме активне посилання на першоджерело та ім'я автора
Використані матеріали:
Основа - скляна тарілка + годинниковий механізм; картинки з рисової декупажної карти та білий рисовий папір, акрилові фарби (Maimery), кракелюрна пара 753+754 та бітумна патина (Idea Maimery), клей-лак для декупажу на склі Porzellan Potch, водний акриловий лак Vidaron, розчинник вайт-спіріт
Опис процесу роботи:
1 етап - підготовка картинок для наклеювання
З рисових декупажних карт вирізаємо циферблат і вириваємо потрібні картинки. Саме вириваємо, бо завдяки волокнистим краям які при цьому утворюються. не буде помітна межа між фоном і картинкою.На картинках акриловими фарбами підмальовуємо та виділяємо деякі елементи. Це потрібно зробити, щоб вони лишилися були яскравими та помітними після наклеювання. По-перше, рисовий папір і зображення на ньому після просочування клеєм стають більш прозорими та тьмяними. По-друге, фон у мене буде не надто світлим і строкатим. Тому підмальовую білим бороди та хутро, чорним реміні, золотавим пряжки, мішки та зірки у Сант
Підмальовку виконуємо на лицьовій стороні зображень |
Тут можна побачити різницю між картинками з підмальовкою і без неї |
2 етап - наклеювання циферблату та картинок
Заготовкою для годинника у мене була пласка скляна тарілка діаметром бл. 25 см.Універсальним маркером з лицьової сторони тарілки розмічаємо 12 секторів та місце для циферблату. Задня поверхня має бути чистою і сухою.
Великий фрагмент циферблату клею методом файлу, використовуючи клей-лак для декупажу по склу і кераміці Porzellan Potch .
Накладаю картинку на файл лицьовою стороною вверх і рівномірно промащую клеєм |
Накладаю файл з картинкою на зворотню сторону тарілки, притискаю та розгладжую |
Аналогічно клею картинки, розміщуючи їх відповідно до секторів |
Після висихання клею на картинках на всю зворотню поверхню тарілки клею білий рисовий папір |
Папір має бути добре просочений клеєм, тоді він матиме однорідний напівпрозорий вигляд. Після висихання наношу додатково другий шар клею-лаку |
Вид з лицьової сторони. Маркерну розмітку стираємо спиртом |
3 етап - зафарбовування картинок зі зворотньої сторони
Рисові картинки напівпрозорі. Для того, щоби вони не загубилися на кольоровому фоні, зафарбовуємо їх ззаду білим кольором.Тепер картинки стали яскравіші і непрозорі |
4 етап - нанесення кракелюру та профарбовування тріщін
Тепер будемо оформлювати фон. Він у нас буде бежевого кольру з кракелюром. За законом зворотнього ДК, спочатку робимо краклє . Використовуємо кракелюрну пару 753+754 та бітумну патину Idea Maimery. Діємо згідно інструкції виробника:1. Рівномірним шаром носимо перший крок «IDEA РATINA VARNISH №753»
Даєм підсохнути до стану, коли шар перестає бути рідким, але залишається липкуватим
2. Наносимо другий крок «IDEA CRACKING VARNISH №754» і залишаємо висихати до появи тріщин (їх розмі буде залежати від товщини другого шару і температури в приміщенні)
3. Затираю тріщини бітумною патиною, розведеною вайт-спірітом 1до1
4. Під слабим струменем злегка теплої води, пальцем обережно стираю другий шар разом з бітумом
5. Покриваю двома шарами з проміжним просушуванням водним акриловим лаком Відарон
Цікаве посилання, за яким можна ознайомитися з особливостями використання різни видів кракелюрних засобів:
Алиса Лучинская Кракелюрный ликбез. Часть 1
Розведений прибл. вдвічі, до зручної рідкої консистенції бітум наносимо пензлем на всю поверхню |
Проявлені тріщини після змивання другого кроку. Бітум залишився лише там, де другий крок розтріскався |
Вигляд з лицьової сторони. Отримано дрібну сітку коричневатих "тріщин" |
5 етап - зафарбовування фону
Замішуємо акрилову фарбу потрібного відтінку і наносимо губкою на всю поверхню. Для отримання непрозорого фону мені знадобилося нанести два шари.Центр циферблату фарбую бронзово-коричневою фарбою металік |
Готовий вигляд . Тепер у годинника кольоровий непрозорий фон |
Роздивляємося результат. Цікавий об'ємний єфект створює сіточка дрібних тріщинок, а також волокна рисового пареру
Наш новорічно-різдвяний годинник готовий!
Дякую за пергляд; всім бажаю гарного настрою, веселих свят і творчих успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар